آموزش گيتار در كرج

آموزشگاه موسيقي سرنا در كرج،آموزش گيتار،سه تار،ويولن،سنتور،پيانو،دف،ني،كيبورد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش گيتار در كرج

۱۲ بازديد

يكي از محبوبترين كلاس هاي آموزشگاه موسيقي سرنا، كلاس آموزش گيتار در كرج مي باشد.
يادگيري گيتار مستلزم مجموعه‌اي از مهارت‌هاست. در كلاس‌ گيتار در كرج سعي بر اين است تا با روشي آسان و انگيزه‌بخش و كاربردي بتوانيد بر اساس يك برنامه آموزشي مشخص و صحيح به اهداف تعيين شده دست پيدا كنيد و پس از طي دوره مقدماتي پايه هاي اساسي و محكم را براي رفتن به مرحله متوسطه و پيشرفته بدست آورديد. 

كلاس آموزش گيتار در كرج

آدرس آموزشگاه موسيقي سرنا :  كرج - ميدان شهدا - روبروي بانك ملي، جنب برج نوا

026-32263647      026-32253482

 آموزش گيتار در كرج

 


تاريخچه گيتار

بربط ساز ايراني كه از قديمي ترين اعصار نواختن آن در ايران رواج داشته، سر منشا گيتار است .هنري جرج ماير مستشرق و موسيقي شناس معروف انگليسي مي‌گويد: باربي توس همان عود قديم ايران، يعني بربط مي‌باشد و آن را به اين سبب بربط نام نهادند كه كاسه‌اش به شكل سينه (بر) مرغابي (بط) است. در قرن ۱۱ ميلادي به واسطه تصرف اعراب بر خاك اسپانيا العود به اروپاي جنوبي برده شد.  عود شايد مهمترين ساز موسيقي است كه شرق به غرب داده است. العود كه در زبان انگليسي با حفظ حرف تعريف اول كلمه لوت خوانده شد انواع بسياري از آن مشتق گرديد.

در دنیای موسیقی، گیتارها به عنوان یکی از ابزارهای محبوب و مهم شناخته می‌شوند و برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. اما بهترین برند گیتار در جهان ممکن است به تفضیلات و سلیقه‌های فردی بستگی داشته باشد. یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در این زمینه، "Fender" است. این برند که در سال ۱۹۴۶ تأسیس شده، با طراحی‌های خاص و کیفیت بالای ساخت، به عنوان یکی از بهترین برندهای گیتار در جهان شناخته می‌شود. گیتارهای Fender با صدای قوی و پر انرژی، طراحی زیبا و کاربردی، و از همه مهم‌تر، استحکام و پایداری بالا، در موسیقی‌های مختلف از جمله راک، بلوز، جاز، و کانتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

همچنین باید به برند "Gibson" اشاره کرد که نیز یکی از برترین برندهای گیتار در جهان محسوب می‌شود. گیتارهای Gibson با کیفیت بالا، صدای گرم و غنی، و طراحی‌های زیبا، از جمله مدل‌های معروفی مانند Les Paul و SG، جایگاه ویژه‌ای در دنیای موسیقی دارند و توسط بسیاری از موسیقیدانان حرفه‌ای و مشهور به عنوان ابزار اصلی برای اجراهای زنده و استودیویی خود استفاده می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.